Logo Tandläkare Martha Wedenmark

Tandläkare Martha Wedenmark - Göteborg

Det finns flera olika anledningar till varför man kan behöva tandställning. Oftast är det barn och ungdomar som behandlas, men även vuxna kan använda tandreglering.

När tänder vuxit snett, sitter för tätt eller påverkar tandbettet negativt kan det vara aktuellt, men många väljer även tandställning av estetiska skäl för att få rakare och jämnare tänder.

Tandreglering hos Tandläkare Martha Wedenmark

Hos Team Wedenmark arbetar vi med moderna, komfortabla och avtagbara tandreglerare som Invisalign och Inman Aligner. Tandställningen används 14-20 timmar per dygn och låter tänderna hamna i rätt läge efter 8-12 veckor.

Olika typer av tandreglering

Vi använder oss av olika metoder av tandreglering och väljer metod utifrån dina behov. Vi erbjuder:

• Incognito
  • Invisalign
  • Inman Aligner
  • Clear Aligner
  • Six Month Smile

Välkommen att kontakta oss om du har några frågor om tandreglering!

Informationen uppdaterades 09 januari 2018 av Vården.se

Berzeliigatan 14, Göteborg - Visa på karta

• Vi har lunchstängt kl 12.30-13.30 alla dagar utom fredagar.

Om Tandläkare Martha Wedenmark

Vi utför all typ av tandvård från vanliga kontroller till större behandlingar som implantatoperationer och smile makeovers. Estetisk tandreglering och kosmetisk tandvård.

Hos oss får du tid snabbt och ett personligt bemötande!

Ring Lena i receptionen och boka en konsultationstid.
Vi finns i Göteborg - Vänligen kontakta oss:
Telefon 031-30 44 62 eller boka direkt på via vår hemsida.

Just nu erbjudande för våra nya patienter!

Låt mig hjälpa dig med ditt nya leende! Tandläkare Martha Wedenmark är medlem av SACD (Swedish Academy of Cosmetic Dentistry). All tandvård vi utför höjer din livskvalité. Vi vårdar leenden!

Välkommen!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Martha Wedenmark

* Inkl. Högkostnadsskydd

Karta - Berzeliigatan 14, Göteborg

• 15:31 - 05 jul, 2018 skrev:

Jag har i min profession fått möjligheten att besöka och även granska denna klinik ur ett kvalitetsperspektiv. De håller förstklassig standard.

• Fråga ställd 12:58 24 sep 2018

Hej!

Jag är intresserads att komma på konsultation av tandreglering hos er. Jag är mest intresseras av tandregleringstypen där man har räls tandställning (fast) bakom tänderna men är öppen på förslag. Jag kan komma på förmiddagar ojämna veckor. (9-13)
    Var vänlig återkom med förslag på tider samt hur mycket det kostar.
    Tack,
    Carolina

Tandläkare Martha Wedenmark svarar:

Varmt välkommen på konsultation
    Vi kan göra osynliga behandlingar med skenor eller hjälpa dig till fasta räls hos specialist i tandreglering
    Gå gärna in på vår blogg via hemsidan där kan du se vad pt tycker
    Vi har konsultationer för 700kr innefattande remiss foto etc så du kommer. hem med ett kostnadsförslag efter ditt besök
    Med vänlig hälsning, Tdl Martha Wedenmark
    Ring och boka en tid så vi kan hjälpa dig snarast möjligt.
    031-207762
    www.tandlakarewedenmark.se