Undersökning av ny patient

Logo Tandläkare Martha Wedenmark

Tandläkare Martha Wedenmark - Göteborg

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 09 januari 2018 av Vården.se

900 kr

Berzeliigatan 14, Göteborg - Visa på karta

• Vi har lunchstängt kl 12.30-13.30 alla dagar utom fredagar.

Om Tandläkare Martha Wedenmark

Vi utför all typ av tandvård från vanliga kontroller till större behandlingar som implantatoperationer och smile makeovers. Estetisk tandreglering och kosmetisk tandvård.

Hos oss får du tid snabbt och ett personligt bemötande!

Ring Lena i receptionen och boka en konsultationstid.
Vi finns i Göteborg - Vänligen kontakta oss:
Telefon 031-30 44 62 eller boka direkt på via vår hemsida.

Just nu erbjudande för våra nya patienter!

Låt mig hjälpa dig med ditt nya leende! Tandläkare Martha Wedenmark är medlem av SACD (Swedish Academy of Cosmetic Dentistry). All tandvård vi utför höjer din livskvalité. Vi vårdar leenden!

Välkommen!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Martha Wedenmark

• Munhygienbehandling hos tandhygienist

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
    • - Fluorbehandling vid behov.
    • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
    900 kr
  • Tandutdragning

• - Vanlig utdragning av en tand.
    • - Alla moment ingår.
    • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
    1 100 kr
  • Tandlagning på kindtand, tre ytor

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
  • Rotfyllning av framtand

*3 458 kr
  • Krona på enstaka tand, metall och porslin

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
    • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
    *5 795 kr
  • Krona på enstaka tand, helkeramisk

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
    • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
    *5 795 kr
  • Tandreglering

• - Det finns flera olika anledningar till varför man kan behöva tandställning. Oftast är det barn och ungdomar som behandlas, men även vuxna ka...
  • Tandställning

• - Det finns flera olika anledningar till varför man kan behöva tandställning. När tänder vuxit snett, sitter för tätt eller påverkar tandbette...
  • Tandblekning

• - Ökad ålder och viss typ av livsmedel kan missfärga dina tänder och tandblekning är idag en vanlig behandling som kan utföras både hemma elle...
  • Implantat

• - Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat använder vi oss av för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titans...
  • Estetisk tandvård

• - Pris efter konsultation

* Inkl. Högkostnadsskydd

Karta - Berzeliigatan 14, Göteborg

• 15:31 - 05 jul, 2018 skrev:

Jag har i min profession fått möjligheten att besöka och även granska denna klinik ur ett kvalitetsperspektiv. De håller förstklassig standard.