1/5

Kiropraktor Magnus Eriksson

Möllersvärdsgatan 12, Uppsala

Kiropraktor Magnus Eriksson

Boka behandling

Mitt namn är Magnus Eriksson och jag är legitimerad kiropraktor. Min kiropraktormottagning är belägen i Fyrislund, det östra industriområdet i Uppsala.

Vad gör en kiropraktor?

En kiropraktor undersöker och behandlar olika funktionella besvär och smärttillstånd i kroppen, främst i muskler och leder.

Exempel på besvär som kan behandlas är:

• Smärtor i nacke, axlar, rygg, armar samt ben.
  • Symptom som huvudvärk, stelhet, domningar och utstrålningar.

Sjukvårdsförsäkring

Det går bra att använda sig av sin sjukvårdsförsäkring, t ex DKV.

Välkommen att kontakta mig om du vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 14:12 - 12 feb, 2019

Laserbehandling hos Kiropraktor Magnus Eriksson i Uppsala

Pris: 580 kr

Laser är främst avsedd att användas för behandling av smärta och inflammatoriska tillstånd.

Då laserljus påverkar många olika processer i cellen, bl a inflammatoriska processer och mikrocirkulationen, kan en hel rad vitt skilda tillstånd behandlas.

Exempel är: problem i rygg, nacke, axlar och knän, vissa reumatiska problem, artros, idrottsskador, nervinflammation.

Läs mer: https://www.irradia.se/produkter/mid-laser

Kiropraktorbehandling
hos Kiropraktor Magnus Eriksson i Uppsala

Kiropraktik är ett primärvårdgivande yrke med unika principer relaterade till funktion, hälsa och välmående. En kiropraktor är specialise...

Pris: 580 kr

Idrottsskador
hos Kiropraktor Magnus Eriksson i Uppsala

Idrottare anstränger sig ofta på gränsen till vad kroppen klarar av att återhämta sig från. En mycket god funktion av kroppens muskler oc...

Frågor och svar

Fråga ställd 11:04 - 12 dec, 2013

Hej Magnus! Detta är Annsofie igen. Jag har redan varit på en rönken i förra veckan i falkenberg och där kunde de inte säga helt säkert att det är något fel på diskarna :(

Kiropraktor Magnus Eriksson svarar:

Hej Om ingen magnetkamera gjordes vore det en undersökning att gå vidare med. Annars rekommenderar jag att boka tid hos kiropraktor som kan undersöka och utvärdera ditt besvär och se om det är något som kan behandlas. /magnus

Fråga ställd 12:53 - 11 dec, 2013

Hejsan! Fick en smäll på en av min kota i ryggraden i våras, men tänkte inte på sen. Nu syns det en bula och jag tror att det inte är så bra. Den har undersöks av en läkare för veckan, men det var inte helt säkert att det var ett diskbråck. Har ont när jag gör olika övningar och när jag sträcker på mig. VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP??

Kiropraktor Magnus Eriksson svarar:

Hej För att säkerställa att ingenting är skadat skulle jag rekommendera en röntgenundersökning /magnus

4.91 / 5

16 apr, 2021 Daniel M. skrev:

Oerhört proffsig, lyhörd känner stor skillnad efter endast en behandling tack Magnus!

15 mar, 2021 Camilla B. skrev:

Magnus har i många år varit en räddande ängel för mig när min rygg trasslat! Han är seriös, lyhörd och har glimten i ögat så jag har varmt rekommenderat honom till mina vänner och dom har alla varit väldigt nöjda. :-)

17 feb, 2021 Jonas A. skrev:

Magnus har hjälpt mig under 6-7 år nu, och fast jag idag bor i Stockholm är det självklart att ringa Magnus när jag behöver hjälp. Jag har gått till många Kiropraktorer genom åren och Magnus hör lätt till de bästa jag besökt. Dessutom ger han tips och råd - välj Magnus! (men inte så han blir FÖR fullbokad :-))

18 dec, 2020 Annica H. skrev:

Jag är så nöjd! Mycket kunnig.

29 mar, 2020 Kajsa L. skrev:

Gått hit flera år och alltid otreoligt trevligt bemötande samt bra vård! Rekomenderar starkt!