• 0157-103 11

Skaffa linser hos Synsam Flen

fr. 549 kr

För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Drottninggatan 6, Flen - Visa på karta

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam i Flen så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Flen idag!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Flen

Välkommen till Synsam Flen!

Du hittar vår välsorterade butik på Drottninggatan 6 i Flen. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Flen finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Synsam Flen hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Flen på Drottninggatan redan idag!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Flen

Synundersökning hos Synsam Flen

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam i F...

Skaffa glasögon hos Synsam Flen

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Flen! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av problem me...

Skaffa linser hos Synsam Flen

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Flen kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att ska...

Karta - Drottninggatan 6, Flen