Skaffa linser hos Synsam Stockholm Farsta

Farsta Centrum Storsforsplan, Farsta - Visa på karta

Skaffa linser

Vi på Synsam Stockholm Farsta kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Stockholm Farsta för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 12 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Farsta

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Farsta!

På Storsforsplan 11 i Farsta Centrum hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Stockholm Farsta hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Farsta

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Stockholm Farsta på Storsforsplan 11!

Informationen uppdaterades 12 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Farsta

Besök hos optiker hos Synsam Stockholm Farsta

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Farsta

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Stockholm Farsta! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt a...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Farsta

Karta - Farsta Centrum Storsforsplan, Farsta