Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Farsta

Farsta Centrum Storsforsplan, Farsta - Visa på karta

Skaffa glasögon

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Stockholm Farsta!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam Stockholm Farsta!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Farsta

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Farsta!

På Storsforsplan 11 i Farsta Centrum hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Stockholm Farsta hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Farsta

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Stockholm Farsta på Storsforsplan 11!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Farsta

Synundersökning hos Synsam Stockholm Farsta

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Farsta

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Stockholm Farsta! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt a...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Farsta

Vi på Synsam Stockholm Farsta kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vil...

Karta - Farsta Centrum Storsforsplan, Farsta