Munkforsplan 37, Farsta - Visa på karta

Massage

Våra massörer arbetar med klassisk massage för att göra spända och värkande muskler mjuka och smidiga igen. Vi erbjuder massage både på klinikerna och på er arbetsplats.

Om klassisk svensk massage

En relativt kraftig massage där massören bearbetar huden och musklerna både ytligt och på djupet. Den metod som oftast avses när man bara säger massage. Massören använder sig av knådningar, tryck och strykningar.

Ökar rörligheten, mjukar upp spända och stela muskler, ger avslappning och stärker immunförsvaret.

Massage har en rad positiva fysiska och mentala effekter:

Ökar blodcirkulationen i musklerna
Gör spända muskler mjuka och elastiska
Stärker immunförsvaret
Motverkar stress
Ökar vår koncentrationsförmåga
Motverkar spänningar vid smärttillstånd
Har en avslappnande och läkande effekt
Ökar välbefinnandet

Informationen uppdaterades 04 december 2018 av Vården.se

Om Naprapat Doktorerna

Naprapat Doktorernas klinik i Farsta ligger i ljusa fina lokaler i Farsta Centrum. Kliniken grundades 1995. Hos oss är det personliga omhändertagandet högt prioriterat. Vi hjälper dig hela vägen; från diagnos till behandling och förebyggande vård.

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Med vår samlade kunskap och långa erfarenhet som naprapater hjälps vi åt för att hitta rätt åtgärder för just dig.

Våra naprapatmottagningar

Vi har tre mottagningar i Stockholmsområdet;

Bromma
Farsta
Rönninge
Skärholmen

Varmt välkommen till Naprapat Doktorerna du också!

Informationen uppdaterades 04 december 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Naprapat Doktorerna

Naprapatbehandling hos Naprapat Doktorerna i Farsta

En naprapatbehandling utförs för att du ska få hjälp med besvär som lett till ömma och/eller stela leder och muskler. En naprapat behandlar ...

Stötvågsbehandling hos Naprapat Doktorerna i Farsta

Stötvågbehandling kallas även för shockwave therapy. Behandling med stötvåg är en vetenskapligt förankrad metod som ger en god effekt på ska...

Massage hos Naprapat Doktorerna i Farsta

Akupunktur hos Naprapat Doktorerna i Farsta

Akupunktur är en behandlingsmetod som använts inom den traditionella kinesiska medicinen i tusentals år. Till Sverige kom metoden på 1960-ta...

Jonas Andersson

Isabella Skagerling

Naprapat

Karta - Munkforsplan 37, Farsta

14:09 - 18 mar, 2019 skrev:

Jag och min sambo har båda varit hos Eva Lilja och kan varmt rekommendera henne. Hon är kunnig och vi har fått mycket effektiv hjälp både kort- och långsiktigt.

13:19 - 11 dec, 2018 skrev:

Jag besökte Jonas på Naprapatdoktoerrna för min nackproblem. Vi gick tillsammans igenom vilka steg vi skulle ta för att behandlingarna skulle ha bästa effekt. Både behandlingarna och uppföljningen var jättebra. Nu är jag helt fri från mina besvär. Ett STORT tack till Jonas på Naprapatdoktorerna.

13:16 - 11 dec, 2018 skrev:

Som mångårig kund till Jonas Andersson kan jag lämna mina starkaste rekommendationer. Allitd rätt vård/behandling med stor omsorg och kompetens!

13:15 - 11 dec, 2018 skrev:

Jag har vi flera tillfällen besökt ND och blivit behandlad av Jonas Andersson. Jag är mycket nöjd med resultatet och får också ofta en bra förklaring vad det beror på och hur jag kan påverka att det inte skall återkomma. Det är på något sätt magi hur han kan finna de punkter som behöver behandlas för att åtgärda smärtan. Vid varje besök har jag blivit mottagen på ett mycket trevligt sätt och jag känner mig alltid välkommen. Lokalerna är fräscha och närheten till tunnelbanan är också ett plus.

Jag kan varmt rekommendera Naprapat doktorerna och i alla fall Jonas Andersson

11:07 - 11 dec, 2018 skrev:

Jag fick mycket snabb och effektiv hjälp när jag hade ryggskott av naprapat Jonas Andersson. Inte bara hjälp för stunden utan också hjälp med övningar för att i framtiden slippa liknande problem. MYCKET PROFFSIGT - REKOMMENDERAS STARKT!!