Skaffa glasögon hos Synsam Falköping

Storgatan 9, Falköping - Visa på karta

Skaffa glasögon

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Falköping.

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam i Falköping, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Falköping

Välkommen till Synsam Falköping!

Du hittar vår välsorterade butik på Storgatan 9 i Falköping. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Falköping finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Falköping

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Falköping på Storgatan!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Falköping

Synundersökning hos Synsam Falköping

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam i F...

Skaffa glasögon hos Synsam Falköping

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Falköping. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod fö...

Skaffa linser hos Synsam Falköping

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam i Falkenberg hjälper vi til...

Karta - Storgatan 9, Falköping