• 0155 - 21 24 40

Tandutdragning hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

1 300 kr

Vanlig utdragning av en tand. Alla moment ingår.Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Folkungavägen 1, Nyköping - Visa på karta

Tandutdragning

En tand kan skadas eller infekteras så pass illa att den måste tas bort. Andra exempel på när man behöver dra ut en tand är om man har en visdomstand.

Behandlingen inleds med en ordentlig undersökning av tanden och du får sedan bedövning innan själva behandlingen börjar.

Vad ingår i priset för tandutdragning?

I priset ingår alla moment men om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare. I vissa fall kan det även krävas en kontrollröntgen ca 14 dagar efter behandlingstillfället.

Om Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind

Friska tänder i en frisk mun.
Vi är en modern Praktikertjänstmottagning med ett vackert läge i Nyköping. Hos oss kan hela familjen få tandvård. Vi har lång erfarenhet av sedvanlig tandvård, behandling av tandlossningssjukdomar, rotbehandlingar, bettrehabilitering, bettskenor, estetisk tandvård med blekning m m. Hos oss utförs även implantatbehandling i samarbete med specialist i käkkirurgi. Vi talar förutom svenska även engelska på mottagningen. Liten hiss finns vid entrén. Välkommen!

Behandlingar hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind

Undersökning av ny patient hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
1 100 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
900 kr

Tandutdragning hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 300 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 790 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

*3 378 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 595 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkarna Kompaniet - Tandläkare Britt Marie Lind i 611 34

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 795 kr

Karta - Folkungavägen 1, Nyköping