• 0413-174 45

Skaffa glasögon hos Synsam Eslöv

Västergatan 4, Eslöv - Visa på karta

Skaffa glasögon

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Eslöv!

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam i Eslöv, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Eslöv

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Eslöv!

I Eslöv hittar du vår välsorterade Synsambutik på Västergatan 4. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Eslöv som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Eslöv

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Eslöv på Västergatan redan idag!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Eslöv

Synundersökning hos Synsam Eslöv

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Eslöv

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Eslöv! Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod för at...

Skaffa linser hos Synsam Eslöv

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam i Eslöv hjälper dig! Hur går ...

Karta - Västergatan 4, Eslöv