Skaffa glasögon hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Gunborg Nymans väg 2, Eskilstuna - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam i Tuna Park hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Eskilstuna Tuna Park

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Eskilstuna Tuna Park!

I Eskilstuna hittar du vår välsorterade Synsambutik på Gunborg Nymans väg 2. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Eskilstuna Tuna Park hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Eskilstuna Tuna Park hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Eskilstuna Tuna Park på Gunborg Nymans väg 2!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Synundersökning hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam i Tuna Park för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att ...

Skaffa glasögon hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Eskilstuna Tuna Park! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon U...

Skaffa linser hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam i Tuna Park hjälpa dig! Hur sk...

Karta - Gunborg Nymans väg 2, Eskilstuna