Synundersökning hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Gunborg Nymans väg 2, Eskilstuna - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Synundersökning

Optikern undersöker ögat

Det kan vara bra att undersöka dina ögon om du upplever problem med din syn. Detta för att se om det finns något eventuellt synfel. Är du i behov av synkorrigering, kan optikern hjälpa dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Hur går undersökningen till?

Inledningsvis vill vår optiker på Synsam ta reda på hur du själv uppfattar din syn och ögonhälsa. Inför undersökningen kan det därför vara bra att veta ifall du har ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar. I nästa steg genomför optikern olika mätningar för att avgöra ifall du har någon typ av synfel. Skulle det visa sig att du har ett synfel som kan korrigeras med glasögon eller linser hjälper vi självklart till med att hitta rätt styrka för dig. Är det en något mer avvikande upptäckt får du remiss till en ögonläkare.

Boka en synundersökning hos oss på Synsam Eskilstuna Tuna Park redan idag!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Eskilstuna Tuna Park

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Eskilstuna Tuna Park!

I Eskilstuna hittar du vår välsorterade Synsambutik på Gunborg Nymans väg 2. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Eskilstuna Tuna Park hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Eskilstuna Tuna Park hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Eskilstuna Tuna Park på Gunborg Nymans väg 2!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Synundersökning hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam i Tuna Park för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att ...

Skaffa glasögon hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Eskilstuna Tuna Park! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon U...

Skaffa linser hos Synsam Eskilstuna Tuna Park

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam i Tuna Park hjälpa dig! Hur sk...

Karta - Gunborg Nymans väg 2, Eskilstuna