Skaffa linser hos Synsam Eskilstuna

Kungsgatan 19, Affärshuset 21:an, Eskilstuna - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam på Kungsgatan 19!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Eskilstuna

Välkommen till Synsam Eskilstuna!

Du hittar vår välsorterade butik på Kungsgatan 19 i Eskilstuna. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Eskilstuna får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Eskilstuna

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Eskilstuna - välkommen!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Eskilstuna

Synundersökning hos Synsam Eskilstuna

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam i Eskilstuna. Undersökning av ögat Om du upplever att du har pr...

Skaffa glasögon hos Synsam Eskilstuna

Hos oss på Synsam Eskilstuna kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrig...

Skaffa linser hos Synsam Eskilstuna

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Eskilstuna kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos ...

Karta - Kungsgatan 19, Affärshuset 21:an, Eskilstuna