• 0171-24 340

Skaffa linser hos Synsam Enköping

Kungsgatan 20, Enköping - Visa på karta

Skaffa linser

Så gör du för att skaffa linser

Först gör en av våra legitimerade optiker en grundlig undersökning av dina ögon för att analysera ögonhälsan. Om optikern upptäcker att du har ett synfel, kan du bli erbjuden linser för att korrigera synen. Då säkerställer vi just den styrka du behöver på dem. Vi utgår från dina ögon och behov när vi anpassar dem åt dig. Självklart får du råd och tips om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Skaffa linser genom att boka ett besök hos oss på Synsam i Enköping!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Enköping

Varmt välkommen till Synsam Enköping!

På Kungsgatan 20 i Enköping hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Enköping som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Skaffa glasögon hos Synsam Enköping

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Enköping på Kungsgatan!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Enköping

Synundersökning hos Synsam Enköping

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Enköping. Därför är det bra att undersöka sina ögon Upplever...

Skaffa glasögon hos Synsam Enköping

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam i Enköping. Glasögon hjälper till att korrigera synfel O...

Skaffa linser hos Synsam Enköping

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Enköping. ...

Karta - Kungsgatan 20, Enköping