Skaffa glasögon hos Synsam Eksjö

Stora Torget 2, Eksjö - Visa på karta

Skaffa glasögon

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam i Eksjö!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam Eksjö!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Eksjö

Varmt välkommen till Synsam i Eksjö!

På Stora Torget 2 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Eksjö hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Eksjö

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Eksjö på Stora Torget 2 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Eksjö

Synundersökning hos Synsam Eksjö

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Stora Torget 2 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har d...

Skaffa glasögon hos Synsam Eksjö

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam i Eksjö! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av problem...

Skaffa linser hos Synsam Eksjö

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Eksjö hjälper dig! Så går d...

Karta - Stora Torget 2, Eksjö