Skaffa glasögon hos Synsam Danderyd

fr. 199 kr

Mörby centrum, Danderyd - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Synsam i Mörby Centrum om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Danderyd

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Danderyd!

I Danderyd hittar du vår välsorterade Synsambutik i Mörby Centrum. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Danderyd kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Danderyd

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Danderyd i Mörby Centrum och boka en tid!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Danderyd

Synundersökning hos Synsam Danderyd

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Danderyd

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Hos oss på Synsam Danderyd kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korriger...

Skaffa linser hos Synsam Danderyd

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Danderyd i Mörby Centrum hj...

Karta - Mörby centrum, Danderyd