Undersökning av ny patient hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

775 kr

Axel Johnssonsväg 2 - Visa på karta

• Måndag - Tisdag 08:00 - 15:00

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg

Liten trivsam mottagning i lugn miljö. Vi utför all typ av tandvård .Mångårig erfarenhet av t.ex. implantat och snarkskenor. Vi tar även emot barn (gratis tom 19 år).

Behandlingar hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
775 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
900 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
925 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 395 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

*3 072 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 300 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Elisabeth Hjulhammar Blomberg i 182 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 300 kr

Karta - Axel Johnssonsväg 2