Batterier till hörapparater

Audika Limhamn/Curakliniken - Centrum, Malmö

Idag är alla hörapparater batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö erbjuder batterier till de flesta hörapparater.

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten då den inte används!

Hur vet man om batteriet behövs bytas ut?

Generellt kan man säga att ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batterier, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs då av. När det sker hörs fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö!

Informationen uppdaterades 20 december 2016 av Vården.se

Visa telefonnummer

Erikslustvägen 22, Malmö - visa på karta

• Måndag - Torsdag 08:00 - 16:30 Endast bokade besök
  • Fredag 08:00 - 15:30 Endast bokade besök

Om Audika Limhamn/Curakliniken

Välkommen till Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö!

Audika Erikslustvägen i Malmö är en fullserviceleverantör inom hörselvård och vi utför hörseltest och hörapparatsutprovning. Hos oss är det ingen väntetid och våra duktiga audionomer ger dig alltid personlig service och vägledning.

Vad vi på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö hjälper dig med

Hos oss kan du genomföra hörseltest, göra hörapparatutprovningar och arbetsplatsanpassningar. Vi säljer olika typer av moderna hörapparater med tillbehör, hörhjälpmedel och hörselskydd. Vi erbjuder även hörapparatservice.

Vi har avtal med landstinget för utprovning av hörapparater vid primär hörselrehabilitering.

Hitta till Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö

Audika Erikslustvägen i Malmö ligger i samma lokaler som Curakliniken på Erikslustvägen 22. Till oss kommer du enkelt med buss 3 eller 4 till hållplats Malmö Erikslust.

Om Audika

På Audika arbetar 200 personer runt om i landet på 38 kliniker. Vi finns i Stockholm, Uppsala, Södermanland, Östergötland, Skåne, Göteborg, Varberg, Karlskrona, Kalmar och Västerås. Alla våra kliniker är utrustade med marknadens bästa maskiner och hos oss arbetar legitimerad personal med lång erfarenhet av hörselvård.

Kontakta oss på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö om du har några funderingar om hörsel!

Övriga behandlingar hos Audika Limhamn/Curakliniken

• Hörseltest

Vi på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö erbjuder hörseltest med marknadens senaste utrustning. Du behöver ingen remiss för att göra ett... Läs mer

• Hörapparater

På Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är e... Läs mer

• Tinnitus

Hos Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö kan våra duktiga audionomer hjälpa dig att lindra besvär och förbättra upplevelsen av de besvärande ... Läs mer

Vägbeskrivning

Vi ligger i samma lokaler som Curakliniken.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Vårdcentral Gagnef Mycket bra vård och service..både på Psyk och på.somatisk vård..Många duktiga specialister..Bra personal på alla de enheter som jag besökt..... - Leila Riikonen
    • Zebrakliniken Jag är hittills mycket nöjd med laserbeh. för efterstarr som gjordes för 10 min sedan. Hoppas det goda resultatet är bestående! - Gunnel Nordqvist
    • Kvinnoklinik Umeå Har försökt nå er i flera dagar utan resultat. Ringt tidigt på morgonen, och då var det redan fullt. Ni säger i telefonsvararen att man kan ... - Anna Ö.
    • Tandläkare Annika Ireblad Bästa i allting. - Dragan Stojanovic
    • PartilleRehab Varför gå till dyra kliniker vid fysiologiska träningsproblem, när man för 80 spänn kan få proffsråd och träningstips som hjälp på vägen. - Thomas Svensson