Logo Audika Limhamn/Curakliniken

Audika Limhamn/Curakliniken - Centrum, Malmö

Vi på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö erbjuder hörseltest med marknadens senaste utrustning.

Du behöver ingen remiss för att göra ett hörseltest hos oss. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne.

Hur går hörseltestet till?

Besöket tar cirka en timme och en av våra audionomer genomför då ett komplett hörseltest och utifrån det görs sedan en behovsbedömning. Vi informerar om din hörsel och planerar eventuella rehabiliteringsåtgärder utifrån dina behov och önskemål.

Audionomen rekommenderar hörapparater som passar just din hörselnedsättning och dina behov. Du bestämmer själv om du vill beställa en hörapparat då eller om du vill avvakta.

Varmt välkommen att kontakta oss på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö om du har några frågor om hörseltest!

Informationen uppdaterades 18 oktober 2017 av Vården.se

Visa telefonnummer

Erikslustvägen 22, Malmö - Visa på karta

• Måndag - Torsdag 08:00 - 16:30 Endast bokade besök
  • Fredag 08:00 - 15:30 Endast bokade besök

Om Audika Limhamn/Curakliniken

Välkommen till Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö!

Audika Erikslustvägen i Malmö är en fullserviceleverantör inom hörselvård och vi utför hörseltest och hörapparatsutprovning. Hos oss är det ingen väntetid och våra duktiga audionomer ger dig alltid personlig service och vägledning.

Vad vi på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö hjälper dig med

Hos oss kan du genomföra hörseltest, göra hörapparatutprovningar och arbetsplatsanpassningar. Vi säljer olika typer av moderna hörapparater med tillbehör, hörhjälpmedel och hörselskydd. Vi erbjuder även hörapparatservice.

Vi har avtal med landstinget för utprovning av hörapparater vid primär hörselrehabilitering.

Hitta till Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö

Audika Erikslustvägen i Malmö ligger i samma lokaler som Curakliniken på Erikslustvägen 22. Till oss kommer du enkelt med buss 3 eller 4 till hållplats Malmö Erikslust.

Om Audika

På Audika arbetar 200 personer runt om i landet på 32 kliniker. Vi finns i Stockholm, Uppsala, Östergötland, Skåne, Karlskrona, Kalmar och Västerås. Alla våra kliniker är utrustade med marknadens bästa maskiner och hos oss arbetar legitimerad personal med lång erfarenhet av hörselvård.

Kontakta oss på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö om du har några funderingar om hörsel!

Övriga behandlingar hos Audika Limhamn/Curakliniken

• Hörapparater

På Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är e... Läs mer

• Batterier till hörapparater

Idag är alla hörapparater batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi på Audika Limhamn/Curakliniken i Malmö erbjuder batterier till de ... Läs mer

Karta - Erikslustvägen 22, Malmö