• 026-254835

Gävlevägen 72, 811 32 Sandviken - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Hildenborg AB

Vi finns på Sandvikens Implantatklinik men utför all tandvård utom barntandvård och tandreglering

Behandlingar hos Tandläkare Hildenborg AB

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
775 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
900 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
990 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 400 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

*3 208 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 995 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Hildenborg AB i 811 32

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 995 kr

Karta - Gävlevägen 72, 811 32 Sandviken