• 026-257410

Hyttgatan 29 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Inga-Lena Högberg AB

Praktiken ligger centralt i Sandviken vid Knutentorget med möjlighet till parkering i närheten.
All personal har lång erfarenhet och hög kompetens , vi arbetar i team för att kunna ge det bästa omhändertagandet och behandlingen. Vi erbjuder allmäntandvård , från förebyggande tandvård och undersökningar till implantatbehandlingar .
Vi vill alltid bli förknippade med kvalité och vi arbetar efter tanken att ge bästa möjliga vård till våra patienter.

Behandlingar hos Inga-Lena Högberg AB

Undersökning av ny patient hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
800 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
900 kr

Tandutdragning hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 200 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 550 kr

Rotfyllning av framtand hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

*3 258 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Inga-Lena Högberg AB i 811 39

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Karta - Hyttgatan 29