Tandläkarundersökning hos Bernhardsson Tandvårdsteam i Umeå

Renmarkstorget 6, Umeå - Visa på karta

Tandläkarundersökning

Att göra regelbundna undersökningar av tänderna hjälper dig att upptäcka problem i god tid och hålla tänderna i gott skick. Vi på Bernhardsson Tandvårdsteam kan hjälpa dig!

Vad ingår i undersökningen?

Vid en tandläkarundersökning kontrollerar tandläkaren dina tänder, både manuellt och med hjälp av röntgen. Tandläkaren tittar efter karies och andra problem eller sjukdomar. Hen kontrollerar även tandköttet och tar bort tandsten när det behövs.

Hur ofta du kommer på undersökning beror på hur mycket problem du har med tänderna, men det är vanligt att man går en gång per år.

Varmt välkommen till Bernhardsson Tandvårdsteam!

Informationen uppdaterades 02 juli 2018 av Vården.se

Om Bernhardsson Tandvårdsteam

Centralt i Umeå, på Renmarkstorget 6, hittar du Bernhardsson Tandvårdsteam. Hos oss kan du får hjälp med den mesta när det gäller tandvård och vi strävar alltid efter att hålla högsta möjliga kvalitet på våra behandlingar.

Vi kan till exempel hjälpa dig med:

• Regelbundna undersökningar
  • Lagningar och rotfyllningar
  • Tandhygienistbehandling
  • Estetisk tandvård
  • Tandblekning

Hos oss är alla välkomna

Vi tar emot alla, barn som vuxna, och har god erfarenhet av att jobba med tandvårdsrädda patienter. Vi vill att du känner dig omhändertagen och trygg med oss, och ger dig alltid ett vänligt bemötande.

Varmt välkommen till Bernhardsson Tandvårdsteam!

Informationen uppdaterades 02 juli 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Bernhardsson Tandvårdsteam

Tandläkarundersökning hos Bernhardsson Tandvårdsteam i Umeå

Akut tandvård hos Bernhardsson Tandvårdsteam i Umeå

Har du drabbats av tandvärk eller andra akuta besvär med tänderna? Då kan du komma till oss på Bernhardsson Tandvårdsteam för en akut unders...

Karta - Renmarkstorget 6, Umeå