Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Ulvsundavägen 185E, Bromma Blocks, Bromma - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig korrigera ditt synfel med glasögon

Det finns flera metoder för att korrigera synfel, och glasögon är en av dem. Hos Synsam får du hjälp med att hitta rätt par för just dig. Genom olika mätningar kan våra legitimerade optiker se vad du har för synfel, och utifrån det hitta vilken styrka du bör ha på dina nya glasögon.

Flexibilitet och trygghet för dina glasögon

Hos oss träffar du rådgivare som kan hjälpa dig att hitta rätt glasögonbågar, och vi har ett brett utbud från många välkända märken. Dessutom täcks du av vår olycksgaranti när du köper glasögon från oss. Det innebär att vi ersätter eller reparerar dina glasögon om de skulle skadas under de första 365 dagarna, utan extra kostnad. Har du inte möjlighet att köpa glasögonen eller kan du inte bestämma dig för vilka bågar du vill ha? Då kan du hyra tre par olika glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle, för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Bromma Blocks, så hjälper vi dig att skaffa glasögon!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Bromma Blocks

Välkommen till oss på Synsam Stockholm Bromma Blocks!

På Ulvsundavägen 185 E på Bromma Blocks i Bromma hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Stockholm Bromma Blocks hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Våra optiker kan kontrollera din ögonhälsa

Vi på Synsam Stockholm Bromma Blocks erbjuder ordentliga ögonhälsoundersökningar där vi undersöker hela ögat. Då kan du få svar på eventuella frågor om din ögonhälsa. Det rekommenderas till alla som fyllt 40 år att gå på regelbundna ögonhälsoundersökningar, så att man tidigt kan upptäcka tecken på de tre vanligaste ögonsjukdomarna:

• Grön starr
  • Grå starr
  • Åldersförändringar i gula fläcken

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Bromma Blocks på Ulvsundavägen 185 E redan idag!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Synundersökning hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Bromma Blocks för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan v...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Hos Synsam Stockholm Bromma Blocks kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Bromma Blocks hjälpe...

Ögonhälsoundersökning hos Synsam Stockholm Bromma Blocks

Hos Synsam Stockholm Bromma Blocks utför vi ögonhälsoundersökningar. Då kontrollerar vi hela ögat, för att få en bild av din ögonhälsa och u...

Karta - Ulvsundavägen 185E, Bromma Blocks, Bromma