• 0550-80700

Kungsgatan 46 A - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Ingalill Höjevik

Behandlingar hos Tandläkare Ingalill Höjevik

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
750 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
990 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 100 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
3 337 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

*3 100 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 300 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Ingalill Höjevik i 681 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 300 kr

Karta - Kungsgatan 46 A