• 0243-12550

Skaffa glasögon hos Synsam Borlänge Kupolen

Kupolen, Borlänge - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Vi hittar rätt glasögon för att korrigera ditt synfel

Glasögon är en av flera metoder för att korrigera synfel, och hos Synsam kan vi hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Våra legitimerade optiker kan med hjälp av olika mätningar konstatera vilken typ av synfel du har, och utifrån det hitta rätt styrka för dina glasögon.

Du kan känna dig trygg med glasögon från Synsam

Vi erbjuder alltid ett brett utbud av glasögonbågar från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt. Vi har också en olycksgaranti som innebär att dina glasögon är skyddade ett helt år. Skulle de på något sätt skadas under den tiden, så reparerar vi eller ersätter dem utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjligheten att hyra sina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Du får då tre par olika glasögon och betalar en fast månadskostnad.

Välkommen att kontakta oss på Synsam Borlänge Kupolen om du har frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Borlänge Kupolen

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Borlänge Kupolen!

I Borlänge hittar du vår välsorterade Synsambutik i Kupolen. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Borlänge Kupolen, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Synsam Borlänge Kupolen hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Borlänge Kupolen!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Borlänge Kupolen

Synundersökning hos Synsam Borlänge Kupolen

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Borlänge Kupolen redan idag! Vi undersöker din syn ...

Skaffa glasögon hos Synsam Borlänge Kupolen

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Borlänge Kupolen hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för...

Skaffa linser hos Synsam Borlänge Kupolen

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Borlänge Kupolen kan vi hjälpa dig. Att skaffa linse...

Karta - Kupolen, Borlänge