• 0243-105 25

Stationsgatan 5, Borlänge - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Borlänge!

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam Borlänge hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Borlänge

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Borlänge!

I Borlänge hittar du vår välsorterade Synsambutik i Bragegallerian. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Borlänge har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa glasögon hos Synsam Borlänge

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Borlänge i Bragegallerian och boka en tid!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Borlänge

Synundersökning hos Synsam Borlänge

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Borlänge för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara bra att und...

Skaffa glasögon hos Synsam Borlänge

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Borlänge! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du p...

Skaffa linser hos Synsam Borlänge

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Borlänge kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos Sy...

Karta - Stationsgatan 5, Borlänge