• 0171-596 90

Skaffa linser hos Synsam Bålsta

Bålsta centrum, Bålsta - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 15:00

Skaffa linser

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Bålsta hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam i Bålsta Centrum, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Bålsta

Varmt välkommen till Synsam Bålsta!

Hos Synsam Bålsta i Bålsta Centrum hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Bålsta kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Synsam Bålsta hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Bålsta i Bålsta Centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Bålsta

Synundersökning hos Synsam Bålsta

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam i Bålsta Centrum. Undersökning av ögat Om du upplever att du ha...

Skaffa glasögon hos Synsam Bålsta

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Bålsta. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod för a...

Skaffa linser hos Synsam Bålsta

Karta - Bålsta centrum, Bålsta