• 0570-15680

Skaffa linser hos Synsam Arvika

Storgatan 28, Arvika - Visa på karta

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam på Storgatan 28!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Arvika

Välkommen till Synsam Arvika!

I vår välsorterade butik på Storgatan 28 i Arvika kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Arvika får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Arvika

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Arvika på Storgatan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Arvika

Synundersökning hos Synsam Arvika

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam i A...

Skaffa glasögon hos Synsam Arvika

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Arvika! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av problem ...

Skaffa linser hos Synsam Arvika

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Arvika kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos Syns...

Karta - Storgatan 28, Arvika