Skaffa glasögon hos Synsam Arvika

Storgatan 28, Arvika - Visa på karta

Skaffa glasögon

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Arvika!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam i Arvika!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Arvika

Välkommen till Synsam Arvika!

I vår välsorterade butik på Storgatan 28 i Arvika kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Arvika får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Arvika

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Arvika på Storgatan!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Arvika

Synundersökning hos Synsam Arvika

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam i A...

Skaffa glasögon hos Synsam Arvika

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Arvika! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av problem ...

Skaffa linser hos Synsam Arvika

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Arvika kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos Syns...

Karta - Storgatan 28, Arvika