Skaffa linser hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Storgatan 10, Arvidsjaur - Visa på karta

• Lunchstängt 12:00-13:00.

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Hellgrens Optik Synsam

Välkommen till oss på Hellgrens Optik Synsam!

På Storgatan 10 i Arvidsjaur hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Hellgrens Optik Synsam hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Hellgrens Optik Synsam kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Hellgrens Optik Synsam på Storgatan!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Hellgrens Optik Synsam

Synundersökning hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur redan idag! Vi undersöke...

Skaffa glasögon hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Hos oss på Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en me...

Skaffa linser hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Hellgrens Optik Synsam kan vi hjälpa dig. Så ...

Karta - Storgatan 10, Arvidsjaur