• 0960-101 29

Skaffa glasögon hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Storgatan 10, Arvidsjaur - Visa på karta

• Lunchstängt 12:00-13:00.

Skaffa glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Hellgrens Optik Synsam om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Hellgrens Optik Synsam

Välkommen till oss på Hellgrens Optik Synsam!

På Storgatan 10 i Arvidsjaur hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Hellgrens Optik Synsam hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Hellgrens Optik Synsam kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Hellgrens Optik Synsam på Storgatan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Hellgrens Optik Synsam

Synundersökning hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur redan idag! Vi undersöke...

Skaffa glasögon hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Hos oss på Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en me...

Skaffa linser hos Hellgrens Optik Synsam i Arvidsjaur

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Hellgrens Optik Synsam kan vi hjälpa dig. Så ...

Karta - Storgatan 10, Arvidsjaur