Logo Tandea

Tandea - Ale

Innan en tandläkarundersökning

Vad ingår i en undersökning av tandläkare hos Tandea Skärholmen?

Det är en basundersökning hos tandläkare eller tandhygienist, som inkluderar anamnes, riskbedömning, 4 st röntgenbilder, lätt kontroll av tandköttet och ett preliminärt kostnadsförslag.

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på Tandea Skärholmen! En tandläkarundersökning är den rutinundersökning som man genomgår regelbundet. Hur ofta man bör gå på tandläkarundersökning vid vuxen ålder beror på hur stora problem man har med sina tänder.

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på Tandea Skärholmen!

Informationen uppdaterades 03 juni 2014 av Vården.se

660 kr

Se om oss texten för besöksadress till var mottagning. - Visa på karta

Om Tandea

Din tandläkare i Stockholm

Tandea är ett tandvårdsföretag i Stockholm med erfarna tandläkare belägen på tre separata mottagningar.

Vi har kombinerat förstklassig allmäntandvård med ett lågt pris, hög service och långa öppettider. Detta gör oss onekligen till ett av Stockholms förmånligaste tandvårdsföretag i dagsläget.

Våra mottagningar:

Tandea Norsborg
Lokes väg 4, Norsborg

Tandea Skogås
Skogåsplan 9, Skogås

Tandea Skärholmen
Storholmsgatan 4, Skärholmen

Vad kan Tandea hjälpa dig med?

Som kund kan du få allt ifrån tandproteser och tandimplantat till bettskenor och visdomstandsoperationer. Du som söker efter en pålitlig tandläkare i Stockholm kan glädjas åt att du nu kan, både som barn och som vuxen, se till att ha friska tänder livet ut till ett minst sagt resonligt pris.

Vi erbjuder även delbetalning.

Övriga behandlingar hos Tandea

• Tandhygienist

620 kr

Tandhygienisten jobbar framför allt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ... Läs mer

• Tandblekning

2 800 kr

Ökad ålder och viss typ av livsmedel kan missfärga tänderna. Tandblekning är en vanlig behandling idag som kan utföras både hemma eller hos ... Läs mer

• Bettskena

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att... Läs mer

• Tandimplantat

29 000 kr Kampanjpris! (Ord. pris 34 000 kr). Fri konsultation.

Tandimplantat ser ut, känns och fungerar precis som naturliga tänder. Du får perfekt tuggförmåga och ett vackert leende som ger dig frihet r... Läs mer

• Fillerbehandling

Naturligt skönhet - är det möjligt? Nu kan vi även behandla dina rynkor och läppar med STYLAGE fillers, som är tredje generationens hudfille... Läs mer

Karta - Se om oss texten för besöksadress till var mottagning.