Fysioterapi / Sjukgymnastik

Öppet idag från 08:00

Stjärnkliniken Norrköping

Naprapatbehandling

Pris: 855 kr
Inga lediga tider den närmaste månaden

Har du besvär från muskler eller leder? Då kan du boka tid hos en kunnig fysioterapeut hos oss på Stjärnkliniken Norrköping.

Så jobbar en fysioterapeut

Hos fysioterapeuten kan du få hjälp med allt från undersökning och diagnos till behandling. Fysioterapeuten jobbar med besvär relaterade till muskler, leder och nerver, och kan till exempel behandla smärta och stelhet. Inom fysioterapi används flera olika metoder, ibland i kombination. Det kan bland annat röra sig om manuell behandling, träningsövningar eller akupunktur.

Fysioterapi kan bland annat behandla:

• Artros
  • Ryggskott
  • Ryggsmärta
  • Idrottsskador
  • Nackspärr

Boka tid hos en kunnig fysioterapeut på Stjärnkliniken Norrköping, redan idag!

Massage

Pris från: 595 kr

Akupunktur

Pris: 795 kr

Välkommen till Stjärnkliniken Norrköping!

I hjärtat av Norrköping, på Trädgårdsgatan 8A, hittar du Stjärnkliniken Norrköping. Här får du träffa ett tight team av terapeuter med olika professioner, som jobbar tillsammans för att hjälpa dig med ditt välmående. Vårt mål är att du både ska få hjälp med dina akuta besvär och få en hållbar vardag så att du kan nå din högsta nivå.

Stjärnklinikens vision: skapa ett friskare Sverige, med prägling av elitidrotten.

Detta kan Stjärnkliniken Norrköping hjälpa dig med

Hos Stjärnkliniken Norrköping jobbar bland annat kunniga naprapater, fysioterapeuter och kiropraktorer som alla kan ge behandling med manuella tekniker, övningar och stötvågsbehandling. Hos oss kan du få hjälp med de flesta besvär från muskler, leder och nerver, till exempel:

• ryggskott
  • hälsporre
  • ischias
  • huvudvärk
  • yrsel
  • nackspärr
  • tennisarmbåge
  • musarm

På Stjärnkliniken Norrköping kan du även få hjälp av kunniga psykologer, massageterapeuter och livscoacher, som erbjuder hjälp och stöd för dina besvär.

Om Stjärnkliniken

Stjärnkliniken grundades i Norrköping 2008 och har sedan dess växt till en av Sveriges största kliniker inom manuell medicin. Hos oss samarbetar ett team med olika specialister, inklusive naprapater, kiropraktorer, fysioterapeuter, massörer, psykoterapeuter och personliga tränare. Vi erbjuder ett heltäckande utbud och du kan alltid känna dig trygg med den behandling du får hos oss.

Varmt välkommen att boka tid hos Stjärnkliniken Norrköping, redan idag!

Informationen uppdaterades 10:38 - 22 jan, 2024

Omdömen från patienter