Akut tandvård - för dig över 23 år

Smile Katrineholm

Köpmangatan 12B, Katrineholm

Smile Katrineholm

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Hos Smile Katrineholm kan du söka hjälp akut om du får problem med tänderna. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Akut tandvård i Katrineholm

Vi på Smile har möjlighet att hjälpa dig som akut behöver få hjälp. Det kan till exempel vara att du har:

• tandvärk
  • en infekterad tand
  • tappad fyllning
  • skadat tänderna
  • tappat en krona

Vi strävar efter att hjälpa dig så fort som möjligt.

Boka en tid akut hos oss på Smile Katrineholm redan nu!

Välkommen till Smile Katrineholm!

I Katrineholm, på Köpmangatan 12 B, hittar du Smile Tandvård i ljusa och fräscha lokaler. Här erbjuder vi tandvårdsbehandlingar av duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Vi har många års erfarenhet och vill erbjuda dig en trygg tandvård utifrån dina behov.

Behandlingar på Smile Katrineholm

• Allmäntandvård

• Akut tandvård

• Tandblekning

• Estetisk tandvård

• Barn- och ungdomstandvård

Akut tandvärk? Vi hjälper dig omgående

Har du drabbats av akut tandvärk eller varit med om en olycka som orsakat skada på dina tänder? Då finns vi här. Vi erbjuder akut tandvård med kort varsel när du behöver.

Vi erbjuder barn- och ungdomstandvård

Du vet väl om att du själv väljer vem som ska ta hand om dina barns tänder? Smile erbjuder tandvård helt kostnadsfritt upp till 23 års ålder. Du kan lista ditt barn via hemsidan eller så är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med det samt att hitta en passande tid för besöket.

Hitta till Smile Katrineholm!

Du hittar oss vid torget i Katrineholm på Köpmangatan 12 B. Det är enkelt att ta sig hit med såväl kollektivtrafik som bil. Det finns gott om gratisparkeringar i närheten av kliniken.

Välkommen till Smile på Köpmangatan 12 B i Katrineholm!

Informationen uppdaterades 11:28 - 24 jun, 2024

29 jun, 2023

Väldigt trevlig och kunnig personal, mycket vänligt bemötande och tydlig information om vad och hur ingrepp ska göras. Man känner sig väldigt väl omhändertagen

Tisdag - Torsdag:07:20 - 16:30

Tisdag - Torsdag:07:00 - 15:30