null

karta knapp bakgrund

Olaigatan 7, Örebro

Öppet måndag från 16:00

RelyOn Beauty Clinic

Hos oss på RelyOn Beauty Clinic kan vi erbjuda hudföryngring med microneedling (Dermapen).

Vad är microneedling med Dermapen?

Microneedling är en teknik som ökar hudens produktion av kollagen, och vi använder oss av Dermapen, en av de ledande microneedlingpennorna på marknaden. Dermapen består av ett antal mycket små nålar, som förs över det område som ska behandlas och skapar mikrokanaler ner i huden. Detta stimulerar kroppens naturliga produktion av elastiska komponenter, och ger därmed en föryngrande effekt. Behandlingen kan fokusera på en ytlig uppfräschning eller gå på mer på djupet.

Vad kan behandlas genom microneedling?

Microneedling med Dermapen kan passa bra för att behandla:

• Fina linjer och rynkor
  • Åldrad och slapp hud
  • Pigmentering
  • Stora porer
  • Ärr
  • Hudbristningar

Varmt välkommen till oss på RelyOn Beauty Clinic!

Din skönhetsklinik i Örebro

I hjärtat av Örebro hittar du RelyOn Beauty Clinic - skönhetskliniken med det lilla extra. Hos oss står du och din trygghet i centrum. Vi ger dig ett varmt omhändertagande och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar, anpassade efter just dina önskemål.

Vad kan vi hjälpa dig med?

Hos oss kan du få estetiska behandlingar av högsta kvalitet. Vi kan hjälpa dig med:

• Fillers
  • Botox
  • Microneedling med Dermapen
  • Plasma pen
  • PhiBrows Microblading
  • Kemisk peeling
  • Hyalase (borttagning av fillers)

Du kan känna dig trygg hos oss

Hos oss kan du känna dig trygg med den behandling du får. Alla injektioner utförs av legitimerad läkare och vi har försäkring genom Säker Klinik. Alla produkter som vi använder kommer från välkända märken och vi erbjuder dig naturligtvis konsultation och rådgivning, oavsett om du önskar en enstaka behandling eller en längre behandlingsplan.

Varmt välkommen att boka tid hos RelyOn Beauty Clinic!

Informationen uppdaterades 09:17 - 9 dec, 2022

Omdömen från patienter

23 okt, 2020

Fick läppförstoring med fillers. Behandlaren lyssnar noggrant och gör väldigt snyggt jobb.

27 aug, 2020

Fick Botox behandling hos dem. Jätteprofessionell personal och fin klinik!

12 aug, 2020

Mycket nöjd med bemötandet och med resultatet. Rekommenderas!

Måndag - Torsdag:16:00 - 20:00
Fredag:15:30 - 20:00