• 0224-872 00

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

1 575 kr

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Södra Esplanaden 3, 733 30 Sala - Visa på karta

Tandlagning på kindtand, tre ytor

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas.

Hur går behandlingen till?

Behandlingen inleds alltid med en undersökning. De flesta brukar vilja ha bedövning men det är något som man bestämmer själv. Vi tar sedan bort den skadade delen av tanden genom att borra innan hålet lagas med en plastfyllning.

Om du har fått bedövning så sitter den ofta i ett par timmar efter behandlingen men du kan använda tanden som vanligt även om det är bra att vara lite försiktig.

I priset ingår alla moment i behandlingen inklusive material.

Om Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman

Du är välkommen till oss!

Den vänliga kliniken som vill ge dig ett trevligt bemötande
och ett bra omhändertagande.
Vi vill tillgodose dina önskemål så långt det är möjligt.
-Vi er bjuder all slags tandvård.
Vi har stor erfarenhet av patienter med tandvårdsrädsla.
Jämna veckor:
Må, Ons 11.30-19
Tis, Tors 7-13
Fre 13-17

Behandlingar hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman

Undersökning av ny patient hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
810 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
1 005 kr

Tandutdragning hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 180 kr

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 575 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

*3 143 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Karta - Södra Esplanaden 3, 733 30 Sala