• 0224-872 00

Undersökning av ny patient hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

810 kr

Södra Esplanaden 3, 733 30 Sala - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman

Du är välkommen till oss!

Den vänliga kliniken som vill ge dig ett trevligt bemötande
och ett bra omhändertagande.
Vi vill tillgodose dina önskemål så långt det är möjligt.
-Vi er bjuder all slags tandvård.
Vi har stor erfarenhet av patienter med tandvårdsrädsla.
Jämna veckor:
Må, Ons 11.30-19
Tis, Tors 7-13
Fre 13-17

Behandlingar hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
810 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
1 005 kr

Tandutdragning hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 180 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 575 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

*3 143 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkarna i Centrum - Tandläkare Susanne Frosteman i 733 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Karta - Södra Esplanaden 3, 733 30 Sala