• 0457 - 261 40

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Catarina Brunberg och Kerstin Fogelberg i 372 30

800 kr

Karlskronagatan 30, 372 30 Ronneby - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Catarina Brunberg och Kerstin Fogelberg

Vi är en modern mottagning inom Praktikertjänst i Ronneby. Vi arbetar med bl a laserteknik som medför mindre smärta, snabbare läkning vid extraktioner samt mindre risk för infektion. Till bedövning använder vi datorstyrd maskin kallad Wand, patienten upplever mindre smärta när bedövningen läggs. Hela familjen är välkommen till vår mottagning. Besök gärna vår hemsida och läs mer om oss.

Behandlingar hos Tandläkare Catarina Brunberg och Kerstin Fogelberg

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
800 kr

Karta - Karlskronagatan 30, 372 30 Ronneby