Skaffa linser hos Synsam Göteborg Munkebäck

Munkebäckstorget 1, Göteborg - Visa på karta

Skaffa linser

Vi på Synsam Göteborg Munkebäck kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Göteborg Munkebäck för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Göteborg Munkebäck

Välkommen till oss på Synsam Göteborg Munkebäck!

Vår välsorterade butik ligger på Munkebäckstorget 1 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Göteborg Munkebäck som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Göteborg Munkebäck

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Göteborg Munkebäck på Munkebäckstorget 1 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Göteborg Munkebäck

Synundersökning hos Synsam Göteborg Munkebäck

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Göteborg Munkebäck för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara b...

Skaffa glasögon hos Synsam Göteborg Munkebäck

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Göteborg Munkebäck hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon f...

Skaffa linser hos Synsam Göteborg Munkebäck

Karta - Munkebäckstorget 1, Göteborg