Synundersökning hos Synsam Göteborg Munkebäck

Munkebäckstorget 1, Göteborg - Visa på karta

Synundersökning

Optikern undersöker ögat

Det kan vara bra att undersöka dina ögon om du upplever problem med din syn. Detta för att se om det finns något eventuellt synfel. Är du i behov av synkorrigering, kan optikern hjälpa dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Hur går undersökningen till?

Inledningsvis vill vår optiker på Synsam ta reda på hur du själv uppfattar din syn och ögonhälsa. Inför undersökningen kan det därför vara bra att veta ifall du har ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar. I nästa steg genomför optikern olika mätningar för att avgöra ifall du har någon typ av synfel. Skulle det visa sig att du har ett synfel som kan korrigeras med glasögon eller linser hjälper vi självklart till med att hitta rätt styrka för dig. Är det en något mer avvikande upptäckt får du remiss till en ögonläkare.

Boka en synundersökning hos oss på Synsam Göteborg Munkebäck redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Göteborg Munkebäck

Välkommen till oss på Synsam Göteborg Munkebäck!

Vår välsorterade butik ligger på Munkebäckstorget 1 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Göteborg Munkebäck som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Göteborg Munkebäck

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Göteborg Munkebäck på Munkebäckstorget 1 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Göteborg Munkebäck

Synundersökning hos Synsam Göteborg Munkebäck

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Göteborg Munkebäck för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara b...

Skaffa glasögon hos Synsam Göteborg Munkebäck

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Göteborg Munkebäck hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon f...

Skaffa linser hos Synsam Göteborg Munkebäck

Vi på Synsam Göteborg Munkebäck kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller v...

Karta - Munkebäckstorget 1, Göteborg