Skaffa glasögon hos Synsam Östersund Lillänge

Hagvägen 7A, Östersund - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa glasögon

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Östersund Lillänge!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Östersund Lillänge

Välkommen till Synsam Östersund Lillänge!

Du hittar vår välsorterade butik på Hagvägen 7A i Östersund. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Östersund Lillänge som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Synsam Östersund Lillänge hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Östersund Lillänge - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Östersund Lillänge!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Östersund Lillänge

Synundersökning hos Synsam Östersund Lillänge

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Östersund Lillänge för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara b...

Skaffa glasögon hos Synsam Östersund Lillänge

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Östersund Lillänge! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel ...

Skaffa linser hos Synsam Östersund Lillänge

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Östersund Lillänge kan hjälpa dig med det. Hur gör du...

Karta - Hagvägen 7A, Östersund