Grundkurs i mindfulness hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 2 700 kr

Privatperson 2700 kr inkl. moms, Företag 2700 kr exkl. moms/person

Riddargatan 16, Stockholm - Visa på karta

• Enligt överenskommelse

Grundkurs i mindfulness

Lev livet här och nu med hjälp av mindfulness!

Hos Spiro Spero erbjuder vi grundkurs i mindfulness.

Du kan inte göra något åt det som varit och du vet ingenting om vad som kommer. Ditt liv pågår just nu. Det är nu du har möjlighet att påverka ditt liv och göra dina val. Den här kursen riktar sig till dig som vill ha verktyg och träning i att vara närvarande i stunden och lära dig grunderna i mindfulness.

Vad innehåller kursen i mindfulness?

Vår grundkurs tar bland annat upp ämnena:

• Vara närvarande här och nu
  • Undvika tankefällor
  • Behålla fokus
  • Jag är ok – Du är ok
  • Sätta tydliga gränser
  • Sätt mål för ditt liv
  • Identifiera hinder
  • Ta medvetna beslut
  • Bli den som styr ditt liv
  • Praktiska övningar
  • Meditation

Vår kurs i mindfulness är en tvådagars intensivkurs som riktar sig både till privatpersoner och företag. Kursen hålls löpande i Stockholm.

Informationen uppdaterades 01 mars 2017 av Vården.se

Om Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering

Varmt välkommen till Spiro Spero!

Vi erbjuder samtalsterapi, coaching samt workshops inom stresshantering och mindfulness. Både privatpersoner och företag är välkomna att boka tid hos oss!

I vår behandling använder vi oss av Acceptance and Commitment Therapy (ACT), Kognitiv Beteendeterapi (KBT) och Transaktionsanalysen (TA).

Vi erbjuder möjligheten till samtal via telefon och Skype.

Spiro Spero på Riddargatan 16

Spiro Spero ligger i samma lokaler som Sturebadet Health Care på Riddargatan 16 på Östermalm i Stockholm. Spiro Spero drivs av Josefine Josefsson som är beteendevetare och samtalsterapeut. Företaget ingår i ett större nätverk av professionella personer inom personlig utveckling och kommunikation såsom psykoterapeuter, samtalsterapeuter, stressterapeuter, coacher etc.

Kontakta Spiro Spero för att boka tid!

Informationen uppdaterades 01 mars 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering

Samtalsterapi hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 600 kr Privatperson 900 kr inkl. moms, Företag 900 kr exkl. moms. Samtal via telefon/Skype: Privatperson 600 kr inkl. moms, Företag 600 kr exkl. moms

Hos Spiro Spero erbjuder vi samtalsterapi för att du ska få självinsikt, hjälpmedel och nycklar för att kunna utvecklas till den du vill var...

Stresshantering - workshop hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 1 500 kr Företag 1500 kr exkl. moms/person

Workshop för företag Vi erbjuder en halvdags workshop för företag att hantera stressen på arbetsplatsen. Konsekvenserna av stress på arbe...

fr. 2 700 kr Privatperson 2700 kr inkl. moms, Företag 2700 kr exkl. moms/person

Lev livet här och nu med hjälp av mindfulness! Hos Spiro Spero erbjuder vi grundkurs i mindfulness. Du kan inte göra något åt det som ...

Stress coachning hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 700 kr Privatperson 700 kr inkl. moms, Företag 700 kr exkl. moms/person

Ett inre lugn och bättre balans i ditt liv Här varvas coachande samtal med enklare mindfulnessövningar. Du kommer under samtalen få konkr...

Walk & Talk terapi hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

Hos Spiro Spero erbjuder vi Walk & Talk terapi, en ny terapiform som skapar balans för kropp och själ. I denna terapiform kombinerar vi ...

Josefine Josefsson

Josefine Josefsson