Stresshantering - workshop hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 1 500 kr

Företag 1500 kr exkl. moms/person

Riddargatan 16, Stockholm - Visa på karta

• Enligt överenskommelse

Stresshantering - workshop

Workshop för företag

Vi erbjuder en halvdags workshop för företag att hantera stressen på arbetsplatsen. Konsekvenserna av stress på arbetet är stora för individens hälsa och påverkar också företaget, till exempel genom ökad frånvaro, olyckor och försämrat resultat.

Vid en workshop för stresshantering hjälper vi er att få kunskaper om hur ni förebygger och hanterar stressen. Vi varvar övningar och gruppdiskussioner.

Kursen tar bland annat upp:

• Att vara här och nu genom mindfulness
  • Att identifiera stressfaktorer
  • Att hantera tankar och känslor
  • Att prioritera och sätta gränser
  • Tekniker för att undvika stress på arbetsplatsen
  • Praktiska övningar

Som ett komplement till denna workshop erbjuder vi även en halvdags undervisning i konflikthantering där vi hjälper er att bli ett positivt arbetsteam som får en bättre arbetsmiljö med ökad produktivitet och lönsamhet.

Kontakta oss för att boka tid!

Informationen uppdaterades 01 mars 2017 av Vården.se

Om Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering

Varmt välkommen till Spiro Spero!

Vi erbjuder samtalsterapi, coaching samt workshops inom stresshantering och mindfulness. Både privatpersoner och företag är välkomna att boka tid hos oss!

I vår behandling använder vi oss av Acceptance and Commitment Therapy (ACT), Kognitiv Beteendeterapi (KBT) och Transaktionsanalysen (TA).

Vi erbjuder möjligheten till samtal via telefon och Skype.

Spiro Spero på Riddargatan 16

Spiro Spero ligger i samma lokaler som Sturebadet Health Care på Riddargatan 16 på Östermalm i Stockholm. Spiro Spero drivs av Josefine Josefsson som är beteendevetare och samtalsterapeut. Företaget ingår i ett större nätverk av professionella personer inom personlig utveckling och kommunikation såsom psykoterapeuter, samtalsterapeuter, stressterapeuter, coacher etc.

Kontakta Spiro Spero för att boka tid!

Informationen uppdaterades 01 mars 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering

Samtalsterapi hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 600 kr Privatperson 900 kr inkl. moms, Företag 900 kr exkl. moms. Samtal via telefon/Skype: Privatperson 600 kr inkl. moms, Företag 600 kr exkl. moms

Hos Spiro Spero erbjuder vi samtalsterapi för att du ska få självinsikt, hjälpmedel och nycklar för att kunna utvecklas till den du vill var...

fr. 1 500 kr Företag 1500 kr exkl. moms/person

Workshop för företag Vi erbjuder en halvdags workshop för företag att hantera stressen på arbetsplatsen. Konsekvenserna av stress på arbe...

Grundkurs i mindfulness hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 2 700 kr Privatperson 2700 kr inkl. moms, Företag 2700 kr exkl. moms/person

Lev livet här och nu med hjälp av mindfulness! Hos Spiro Spero erbjuder vi grundkurs i mindfulness. Du kan inte göra något åt det som ...

Stress coachning hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

fr. 700 kr Privatperson 700 kr inkl. moms, Företag 700 kr exkl. moms/person

Ett inre lugn och bättre balans i ditt liv Här varvas coachande samtal med enklare mindfulnessövningar. Du kommer under samtalen få konkr...

Walk & Talk terapi hos Spiro Spero - Personlig utveckling och stresshantering i Stockholm

Hos Spiro Spero erbjuder vi Walk & Talk terapi, en ny terapiform som skapar balans för kropp och själ. I denna terapiform kombinerar vi ...

Josefine Josefsson

Josefine Josefsson