Boka här

Kommendörsgatan 44, Stockholm - Visa på karta

Läkarintyg

Våra olika läkarintyg

Vi gör bland annat läkarintyg för:

• Buss/Lastbil
  • Alkolås
  • Körkort Taxi
  • Adoption
  • Utlandstudier

Vad ingår i läkarintyget?

I alla våra läkarintyg ingår en grundlig genomgång av din hälsa för att kunna säkerställa att läkarintyget skrivs med bra underlag. Om läkaren anser att det behövs kompletterande uppgifter tas blodprov och urinprov. Stockholm Medical Office har en egen blodprovstagning för att minimera väntan vid eventuella blodprover.

Tänk på att ta med dig legitimation, eventuell medicinlista, medicinsk historik, glasögon och annan relevant dokumentation till ditt besök.

Välkommen att boka din tid på telefonnummer 08-545 816 70 eller kontakta oss via vår kontaktruta!

Informationen uppdaterades 19 mars 2019 av Vården.se

Om Stockholm Medical Office

4,9

Välkommen till Stockholm Medical Office!

Stockholm Medical Office bedriver hälso- och sjukvård vid flera läkarmottagningar och vaccinationkliniker i Stockholm. Vi är sannolikt Stockholms snabbast växande kedja inom vaccinationer, läkarintyg och Sjukvård Express.

Sjukvård Express – sjukvårdsbesök samma dag

Hos Stockholm Medical Office erbjuder vi expressvård för att minimera väntetiden på läkarbesök. Vi har möjlighet att erbjuda en expresstid samma dag på någon av våra mottagningar i Stockholm. Besöket görs hos en läkare eller sjuksköterska och kostar 300 kr. Läs mer om vår expressvård här.

Vi har över 30 års erfarenhet av hälsokontroller

Sedan starten 1989 har vi utvecklat vår hälsokontroll som av många anses som den bästa på marknaden. Målsättningen är att hitta och förebygga eventuella brister och sjukdomar. Vi rekommenderar alla att utföra en årlig hälsokontroll, då hälsokontrollen är en liten investering för dig som vill ta hand om din hälsa.

Mottagningar i Stockholm

Stockholm Medical Office erbjuder sjukvård på flera platser i Stockholm:
Norra Djurgårdsstaden – Bobergsgatan 77, 115 47 Stockholm
Östermalm – Kommendörsgatan 44, 114 58 Stockholm
Hagastaden – Sonja Kovalevskys Gata 5, 113 65 Stockholm – öppnar i mars 2019

Vi hälsar såväl gamla som nya kunder hjärtligt välkomna till oss!

Informationen uppdaterades 19 mars 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Stockholm Medical Office

Sjukvård express hos Stockholm Medical Office

300 kr

Expressvård hos Stockholm Medical Office Hos Stockholm Medical Office erbjuder vi sjukvård express. Vår expressvård är ett nytt sätt att ...

Läkartid - Express hos Stockholm Medical Office

300 kr

På Stockholm Medical Office erbjuder vi expressvård för dig som behöver hjälp snabbt. Vår personal kan hjälpa dig med enklare besvär och har...

Hälsokontroll hos Stockholm Medical Office

fr. 2 500 kr

Årlig hälsokontroll Stockholm Medical Office rekommenderar att alla utför en årlig hälsokontroll. Hälsokontrollen ger nämligen informatio...

Vaccination hos Stockholm Medical Office

Vi är Din kompletta vaccinationsmottagning På Stockholm Medical Office har vi vaccinerat många tusentals trevliga patienter under 27 års ...

Läkarintyg hos Stockholm Medical Office

På Stockholm Medical Office är vi experter på läkarintyg sedan 1989. Vi har lång erfarenhet och kan ge snabb service. Våra olika läkarint...

Hälsoundersökning hos Stockholm Medical Office

fr. 2 500 kr

Hur går en hälsoundersökning till? Vid ditt första besök får du träffa en sjuksköterska som gör tester och tar blodprov. Vid andra besöke...

Matilda Lind

Kontorschef

Dr. Viktor Sommerfeld

Specialist allmän medicin

Dr. Hans Berg

Specialist allmän medicin

Dr. Peter Domicelj

Specialist allmän medicin (tjänstledig)

Dr. Marianne Björkman Carlsson

Specialist allmän medicin och invärtes medicin

Dr. Anders Barck

Karta - Kommendörsgatan 44, Stockholm

4,9

20:46 - 06 jun, 2019 skrev:

Gick som patient hos Anders Barck
för hallux valgus fick remiss och är opererad och mycket nöjd!Tack!

21:40 - 15 dec, 2018 skrev:

Noggrann och vänlig läkare. Tryggt bemötande av dr.

13:41 - 17 okt, 2018 skrev:

Jag var idag på Stockholm Medical Office och fick hjälp med mitt läkarintyg för körkort. Fick en tid direkt och det gick väldigt enkelt. Väldigt trevligt bemötande i receptionen.

12:21 - 17 okt, 2018 skrev:

Vid varje kontakt har det varit snabbt svar i telefon, fått en snabb tid inom samma vecka och ett genuint, varmt, personligt och vänligt bemötande både från läkare och reception i ett läge när kroppen säger ifrån.

10:27 - 19 sep, 2018 skrev:

Jag gjorde en hälsokontroll hos Stockholm Medical Office och är jättenöjd! Sjuksköterskan som tog hand om mig var väldigt trevlig och professionell.

16:50 - 28 nov, 2017 skrev:

Tack för ett trevligt bemötande och snabb tid! Jag tog både influensavaccination och twinrix och kunde dessutom göra dem båda vid samma tillfälle. Super!

13:37 - 24 nov, 2017 skrev:

Ringde dit och fick tid samma dag för vaccination mot årets influensa. Väldigt trevligt bemötande från all personal och en extra eloge till sjuksköterskan som gav mig sprutan utan att det gjorde ont eller kändes obehagligt.

10:56 - 01 apr, 2017

4,2

• Fråga ställd 06:54 11 feb 2020

Hej. Jag behöver två läkarintyg. Ska förnya mitt körkort BE CE. Behöver då ett att skicka till Trafikverket.
    Ska även springa Paris Maraton i vår och behöver med ett läkarintyg dit för att få starta. Hur funkar det hos er? Betalar man för en undersökning men kan få två olika intyg med sig?
    Vad kostar det hos er?

Tack.

/Jonas

Stockholm Medical Office svarar:

Hej Jonas,

Jag förstår. Normalpris för intygen är SEK 900 för högre behörighet och SEK 1500 för ett maraton-intyg, men eftersom du behöver båda samtidigt så kan vi såklart ordna ett pris däremellan. Skicka mig ett email till info@stockholmmedicaloffice.se så kan vi komma överens om ett bra pris och boka en tid på någon av våra kliniker.

Med vänlig hälsning,

Stockholm Medical Office

• Fråga ställd 08:46 15 apr 2019

Hej
    Jag behöver ett läkarintyg för att förlänga högre behörighet i mitt körkort, men är lite i limbo då jag väntar på en ögonoperation. Hur lång framförhållning behöver jag för att boka en tid? Och vad kostar det?

Stockholm Medical Office svarar:

Hej Magnus,

Självklart kan vi hjälpa dig med ditt läkarintyg. Priset för läkarintyg för högre behörighet är SEK 900. Boka tid behöver du göra någon dag i förväg. Oftast brukar vi kunna erbjuda tider samma dag som du ringer. Du når oss på 08-545 816 70 eller info@stockholmmedicaloffice.se.

Välkommen!

Filip