Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

1 590 kr

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Stureplan 15, 111 45 Stockholm - Visa på karta

Tandlagning på kindtand, tre ytor

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas.

Hur går behandlingen till?

Behandlingen inleds alltid med en undersökning. De flesta brukar vilja ha bedövning men det är något som man bestämmer själv. Vi tar sedan bort den skadade delen av tanden genom att borra innan hålet lagas med en plastfyllning.

Om du har fått bedövning så sitter den ofta i ett par timmar efter behandlingen men du kan använda tanden som vanligt även om det är bra att vara lite försiktig.

I priset ingår alla moment i behandlingen inklusive material.

Informationen uppdaterades 10 oktober 2018 av Vården.se

Om Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm

Varmt välkommen till tandläkare Mitra Bråkenhielm och Mijodent!

Hos oss erbjuder vi tandvård för hela familjen i ljusa och fräscha lokaler med modern utrustning. Vår mottagning ligger centralt i Stockholm på Stureplan 15 och har bra kommunikationer med närmsta tunnelbanestation Östermalmstorg.

Vår ambition är att göra det yttersta för dig som patient och ge dig bra service, vård och ett gott omhändertagande.

Vi är anslutna till Försäkringskassan.

Tandläkare Mitra Bråkenhielm

Jag har varit legitimerad tandläkare sedan 1998 och har under flera år arbetat på Folktandvården i Stockholm. Jag är medlem i AACD (American Academy of Cosmetic Dentistry) och SACD (Swedish Academy of Cosmetic Dentistry) vilket innebär att jag alltid är uppdaterad gällande utvecklingen av estetisk tandvård.

Sedan augusti 2010 finns jag på Stureplan tillsammans med tandhygienist Helena och tandsköterska Delal.

Följ oss gärna på Instagram @mijodent

Studentrabatt

Vi erbjuder studenter med CSN- eller Mecenatkort 15 % rabatt på alla behandlingar hos oss.

Varmt välkommen att kontakta oss för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 10 oktober 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm

Undersökning av ny patient hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
840 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.

Tandutdragning hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 200 kr

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 590 kr

Rotfyllning av framtand hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

*4 383 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 685 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 685 kr

Tandblekning hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

Tandblekning är en vanlig behandling som kan utföras både hemma eller hos oss på mottagningen. Metoden går ut på att använda en blekande gel...

Bettskena/snarkskena hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla tänder betyder...

Tandimplantat hos Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm i STOCKHOLM

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat används för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titanskruvar som ...

Mitra Bråkenhielm

Delal

Tandsköterska

Karta - Stureplan 15, 111 45 Stockholm

12:37 - 27 sep, 2018 skrev:

Jag tycker att allt fungerar väldigt bra!

07:59 - 19 sep, 2018 skrev:

Fantastisk hjälp att sköta mina tänder, med år av tandläkarskräck är det nu ett nöje att gå till tandläkaren.

14:22 - 13 mar, 2018 skrev:

Jag känner mig alltid väl omhändetagen och i trygga händer hos tandläkaren Mitra och tandsköterskan Delal. Resultatet blir alltid jättebra och dem möter alltid sina patienter med ett stort leende. Ett väldigt professionellt team!

08:53 - 26 jan, 2018 skrev:

Finns ingen bättre och mer kompetent tandläkare än Mitra! Jag känner mig så bra omhändertagen och trygg!

14:14 - 24 nov, 2017 skrev:

Mitra och hennes personal är alltid tillmötesgående, glada och proffessionella. Jag känner ett stort lugn och i trygga händer när Mitra lagar eller ser över mina tänder. Jag kan varmt rekommendera Mitra!

11:08 - 20 jun, 2017

22:41 - 26 apr, 2017 skrev:

Jag har gått hos Mitra så länge hon har haft sin praktik vid Stureplan, och även innan. Jag blir alltid bemött med respekt och förståelse, och i princip alltid i tid på minuten. Jag tycker inte om att gå till tandläkaren och uppskattar därför att Mitra är så lugn och metodisk samtidigt som hon förklarar vad hon gör och varför.

08:20 - 08 mar, 2017 skrev:

Känner mig alltid trygg och är aldrig nervös.

10:25 - 22 feb, 2017 skrev:

Trevligt och bra!

10:00 - 23 jan, 2017 skrev:

Trevlig och behaglig omvårdnad. Trevligt bemötande!

14:16 - 19 jan, 2017 skrev:

Hela familjen är jättenöjda med mottagande & behandling!

16:45 - 14 dec, 2016 skrev:

Fantastiskt trevligt bemötande och otroligt proffsiga.

14:06 - 13 dec, 2016 skrev:

Världens bästa och mest tålmodiga tandläkarpraktik, förnämlig vård, personligt bemötande

07:12 - 25 nov, 2016 skrev:

Fantastisk personal, mysig miljö, bra lokalisering och framförallt väldigt kompetent personal! Det är faktiskt trevligt att gå till tandläkaren när man går till Mitra och hennes team. Jag kan verkligen lämna mina absolut bästa rekommendationer!

18:50 - 06 jun, 2016 skrev:

Mitra med personal är superduktiga och trevliga!
Rekommenderas varmt!

22:39 - 03 jun, 2016 skrev:

Jag är en trogen kund hos Mitra och rekommenderar henne varmt. Proffsigt, lättsamt och okomplicerat. Trevliga och tar sig alltid tid med dig som patient. Modern utrustning och senaste tekniken gör besöket snabbt och smidigt. Jag känner mig trygg och bekväm.