• 08-6615698

Nybrogatan 12, 114 39 Stockholm - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Margareta Jambor

Modern ,centralt belägen praktik på Östermalm.Kliniken inriktar sig på allmän tandvård,tandvårdrädda, estetisk tandvård, protetik samt förebyggande vård.Samarbetar med specialister inom alla områden och har egen tandhygienist.

Behandlingar hos Tandläkare Margareta Jambor

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Margareta Jambor i 114 39

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
850 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Margareta Jambor i 114 39

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 050 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Margareta Jambor i 114 39

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 480 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Margareta Jambor i 114 39

*3 258 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Margareta Jambor i 114 39

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 395 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Margareta Jambor i 114 39

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 395 kr

Karta - Nybrogatan 12, 114 39 Stockholm