Hälsoundersökning

Hälsocentralen - Sophiahemmet - Östermalm, Stockholm

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom, medicinska konsultationer, kostrådgivning och vaccinationer.

Syftet med hälsoundersökningen är att i tid upptäcka riskfaktorer för hjärt-kärl- och andra behandlingsbara sjukdomar. Efter hälsoundersökningen följer vi upp problem, behandlar och remitterar vid behov till ytterligare utredning.

Informationen uppdaterades 05 februari 2015 av Vården.se

08-406 22 50
Visa telefonnummer

Valhallavägen 91, Hus B, Stockholm - visa på karta

Om Hälsocentralen - Sophiahemmet

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom. Vidare erbjuder vi sjukvårdsbesök, hälsorådgivning och vaccinationer.

Det unika med Hälsocentralen är läkarkontinuiteten. Hos oss följer en patientansvarig läkare dig vid alla dina besök.

Hälsocentralen grundades 1975 och många av våra patienter har följt oss sedan dess. Vid ditt besök träffar du din specialistläkare som arbetat hos oss i många år.

Varmt välkommen till Hälsocentralen Sophiahemmet!

Vägbeskrivning

T-bana Tekniska högskolan
Östra station

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 17:03 23 mar 2015

Hej! Jag undrar hur mycket en hälsokontroll kostar hos er?

Hälsocentralen - Sophiahemmet svarar:

Vi tar ej emot nya privata kunder. Det måste finnas företag för att gå här på hälsoundersökning.

• Maria Cederholms gynmottagning Maria Cederholm är den mest fantastiska, ödmjuka och professionella gynekologläkare jag träffat. Som patient möts man av en kunnig läkare s... - Anna-Carin
    • Fotcompaniet Något utöver det vanliga! Mycket hög standard på allt, alla hygienkrav som man kan tänka sig uppfylldes. Mycket bra bemötande. Miljön var bå... - Lotta Pollak
    • Kungsfors Tandläkarmottagning Kunde inte ha varit bättre, så varma,"medmänskliga" lyssnar verkligen påm sin patient, sen gör de bra tandvård också - Jessica Andersson
    • Rosa Gynekologmottagning Har aldrig fått ett så bra o vänligt bemötande.Mycket professionell . Bästa informationen, lugn, tog sig tid Rent, o lugnt. Rekommenderar ti... - Mai Thörnevall
    • Hälsocentralen Matfors Mycket bra och trevlig samt förstående personal - Kenth Henriksson