Hälsoundersökning

Hälsocentralen - Sophiahemmet - Östermalm, Stockholm

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom, medicinska konsultationer, kostrådgivning och vaccinationer.

Syftet med hälsoundersökningen är att i tid upptäcka riskfaktorer för hjärt-kärl- och andra behandlingsbara sjukdomar. Efter hälsoundersökningen följer vi upp problem, behandlar och remitterar vid behov till ytterligare utredning.

Informationen uppdaterades 05 februari 2015 av Vården.se

08-406 22 50
Visa telefonnummer

Valhallavägen 91, Hus B, Stockholm - visa på karta

Om Hälsocentralen - Sophiahemmet

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom. Vidare erbjuder vi sjukvårdsbesök, hälsorådgivning och vaccinationer.

Det unika med Hälsocentralen är läkarkontinuiteten. Hos oss följer en patientansvarig läkare dig vid alla dina besök.

Hälsocentralen grundades 1975 och många av våra patienter har följt oss sedan dess. Vid ditt besök träffar du din specialistläkare som arbetat hos oss i många år.

Varmt välkommen till Hälsocentralen Sophiahemmet!

Vägbeskrivning

T-bana Tekniska högskolan
Östra station

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 17:03 23 mar 2015

Hej! Jag undrar hur mycket en hälsokontroll kostar hos er?

Hälsocentralen - Sophiahemmet svarar:

Vi tar ej emot nya privata kunder. Det måste finnas företag för att gå här på hälsoundersökning.

• BB Stockholm Family Kungsholmen Underbart! Snabbt och enkelt! - Leticia
    • Astoriakliniken Gjorde näsoperation för 2 dagar sen, Babak är en fin och omtänksam hjälte som fixad det resultat man själv vill ha. Tills nu har allt gått h... - Jessica
    • Mijodent - Tandläkare Mitra Bråkenhielm Jag har gått hos Mitra så länge hon har haft sin praktik vid Stureplan, och även innan. Jag blir alltid bemött med respekt och förståelse, o... - Ellen Rostila
    • AB Wintergreen Rehabilitering Center Har inte varit på Wintergreen på flera år men upplevde stor förbättring på många områden efter behandlingen där. Tänker försöka komma dit ig... - Håkan Ullström
    • PartilleRehab Duktig och trevlig personal tack för att ni finns ni är guld värda 💐. - Hanna Johansson