Hälsoundersökning

Hälsocentralen - Sophiahemmet - Östermalm, Stockholm

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom, medicinska konsultationer, kostrådgivning och vaccinationer.

Syftet med hälsoundersökningen är att i tid upptäcka riskfaktorer för hjärt-kärl- och andra behandlingsbara sjukdomar. Efter hälsoundersökningen följer vi upp problem, behandlar och remitterar vid behov till ytterligare utredning.

Informationen uppdaterades 05 februari 2015 av Vården.se

08-406 22 50
Visa telefonnummer

Valhallavägen 91, Hus B, Stockholm - visa på karta

Om Hälsocentralen - Sophiahemmet

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom. Vidare erbjuder vi sjukvårdsbesök, hälsorådgivning och vaccinationer.

Det unika med Hälsocentralen är läkarkontinuiteten. Hos oss följer en patientansvarig läkare dig vid alla dina besök.

Hälsocentralen grundades 1975 och många av våra patienter har följt oss sedan dess. Vid ditt besök träffar du din specialistläkare som arbetat hos oss i många år.

Varmt välkommen till Hälsocentralen Sophiahemmet!

Vägbeskrivning

T-bana Tekniska högskolan
Östra station

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 17:03 23 mar 2015

Hej! Jag undrar hur mycket en hälsokontroll kostar hos er?

Hälsocentralen - Sophiahemmet svarar:

Vi tar ej emot nya privata kunder. Det måste finnas företag för att gå här på hälsoundersökning.

• Narva Kirurg Center Jag har varit på kliniken på grund av mina åderbråk och jag är mycket nöjd. Underbar, hjälpsam och professionell personal från första stund... - Silvia Ayala
    • Andersberg Din hälsocentral Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd! - mikael
    • Naprapatlandslaget Malmö Västra Hamnen Mycket trevlig personal. Visar intresse för att försöka lösa problemen som man har. Försöker förstå bakomliggande faktorer och visar vad man... - Patrik Danielsson
    • Hälsomedicinskt Center i Landskrona Hur ringer man dit när samtalstiderna varit slut i flera månader? Bedrövligt! - Sara
    • KMC Fysioterapi Katia är extremt kunnig och har varit till mycket stor hjälp vid mina olika skador. Rekommenderar denna mottagning varmt till alla. - Cajsa Pettersson