Hälsoundersökning

Hälsocentralen - Sophiahemmet - Östermalm, Stockholm

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom, medicinska konsultationer, kostrådgivning och vaccinationer.

Syftet med hälsoundersökningen är att i tid upptäcka riskfaktorer för hjärt-kärl- och andra behandlingsbara sjukdomar. Efter hälsoundersökningen följer vi upp problem, behandlar och remitterar vid behov till ytterligare utredning.

Informationen uppdaterades 05 februari 2015 av Vården.se

08-406 22 50
Visa telefonnummer

Valhallavägen 91, Hus B, Stockholm - visa på karta

Om Hälsocentralen - Sophiahemmet

Vi på Hälsocentralen Sophiahemmet utför läkarbaserade hälsoundersökningar med fokus på riskfaktorer för hjärt-kärlsjukdom. Vidare erbjuder vi sjukvårdsbesök, hälsorådgivning och vaccinationer.

Det unika med Hälsocentralen är läkarkontinuiteten. Hos oss följer en patientansvarig läkare dig vid alla dina besök.

Hälsocentralen grundades 1975 och många av våra patienter har följt oss sedan dess. Vid ditt besök träffar du din specialistläkare som arbetat hos oss i många år.

Varmt välkommen till Hälsocentralen Sophiahemmet!

Vägbeskrivning

T-bana Tekniska högskolan
Östra station

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 17:03 23 mar 2015

Hej! Jag undrar hur mycket en hälsokontroll kostar hos er?

Hälsocentralen - Sophiahemmet svarar:

Vi tar ej emot nya privata kunder. Det måste finnas företag för att gå här på hälsoundersökning.

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga