• 084 - 800 12 06

Odengatan 19, Stockholm - Visa på karta

AudioNova Odengatan - Östermalm, Stockholm

Nedsatt hörsel kan ge försämrad livskvalité och social isolering. Många situationer i vardagen kan bli besvärliga som exempelvis samtal med de närmaste, möten, telefonsamtal, lyssna på musik och TV-tittande.

Om du upplever problem med din hörsel kan du kontakta oss på AudioNova Östermalm för att boka ett hörseltest. Ett hörseltest är enkelt och helt smärtfritt att genomföra.

Du kan göra ett enklare hörseltest online på vår hemsida.

Vi erbjuder hörsellösningar anpassade för dig

Genom ett hörselprov mäter audionomen vilka toner du kan uppfatta. På så sätt kan vi se om du har ett hörselproblem eller en hörselskada. När hörseltestet är klart går audionomen igenom resultatet med dig och tillsammans bestämmer ni vilka åtgärder som kan vara aktuella för dig. Vi erbjuder ett brett sortiment av hörapparater och hörseltekniska produkter som vi anpassar efter dina behov.

Målet för oss på AudioNova Östermalm är att hitta den bästa lösningen på dina hörselproblem så att din livskvalité förbättras.

Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor!

Informationen uppdaterades 09 januari 2018 av Vården.se

Om AudioNova Odengatan

Välkommen till AudioNova - Din Hörselspecialist!

AudioNova är en rikttäckande kedja av audionommottagningar och vi är specialiserade på anpassning och försäljning av hörapparater, hörselprodukter och hörselskydd.

Vi har korta väntetider och du behöver ingen remiss för att komma till oss!

På AudioNova Östermalm kan våra erfarna audionomer hjälpa dig med hörselprov samt utprovning av hörapparater och hörselskydd. De kan också hjälpa till med arbetsplatsanpassningar för yrkesverksamma.

Fritt vårdval – Hörselmottagning

AudioNova Östermalm är auktoriserade av Stockholms läns landsting inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att personen över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen.

Vårdvalet ger patienten möjlighet att välja hörselprodukter inom landstingets sortiment eller fritt från vårt stora utbud av produkter med modern teknologi.

Kontakta oss på AudioNova Östermalm för att boka tid!

Informationen uppdaterades 09 januari 2018 av Vården.se

Behandlingar hos AudioNova Odengatan

Hörseltest hos AudioNova Odengatan i Stockholm

Nedsatt hörsel kan påverka din vardag - gör ett hörseltest hos AudioNova Östermalm! Nedsatt hörsel kan ge försämrad livskvalité och socia...

Hörapparater hos AudioNova Odengatan i Stockholm

Behöver du hjälp med utprovning av hörapparater? Hos AudioNova Östermalm har vi en egen metod för individuell utprovning av hörapparater....

Tinnitus hos AudioNova Odengatan i Stockholm

Problem med tinnitus? Tinnitus är ett symtom, inte en sjukdom, och kan beskrivas som ljud i öronen som inte kan uppfattas av omgivningen....

Batterier till hörapparater hos AudioNova Odengatan i Stockholm

fr. 200 kr

AudioNova Östermalm erbjuder dig batterier till hörapparater Alla hörapparater idag är batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi er...

Karta - Odengatan 19, Stockholm

12:52 - 22 jun, 2018