Logo Tandläkare Olof Thörne

Tandläkare Olof Thörne - Östermalm, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 31 maj 2018 av Vården.se

850 kr

Linnégatan 52, Stockholm - Visa på karta

• Måndag - Torsdag 08:00 - 17:00 Lunchstängt 12:30-13:30
  • Fredagar se hemsidan

Om Tandläkare Olof Thörne

Jag, Olof Thörne, är en erfaren tandläkare som har över 30 år inom tandvårdsbranschen. Jag erbjuder allmäntandvård med specialinriktning på rotfyllningar och estetisk tandvård. Hos mig får du som patient ett personligt bemötande eftersom jag månar om mina patienters tandhälsa.

Flera specialister under samma tak

Min mottagning ligger i samma lokaler som Linnétandläkarna på Östermalm, Stockholm. Det är en mottagning där ett flertal specialisttandläkare driver egna praktiker men med gemensamma tandhygienister och tandsköterskor. Det gör att vi tillsammans kan erbjuda våra patienter all typ av tandvård.

Alla är välkomna - remiss behövs inte

Till mig är alla välkomna - ung som gammal - och du behöver ingen remiss för att boka en tid. Men har du fått en remiss från din tandläkare eller tandhygienist är du mer än välkommen på en behandling hos mig!

Välkommen till Tandläkare Olof Thörne!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Olof Thörne