Skaffa glasögon hos Synsam Örnsköldsvik

Storgatan 18 C, Örnsköldsvik - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig korrigera ditt synfel med glasögon

Det finns flera metoder för att korrigera synfel, och glasögon är en av dem. Hos Synsam får du hjälp med att hitta rätt par för just dig. Genom olika mätningar kan våra legitimerade optiker se vad du har för synfel, och utifrån det hitta vilken styrka du bör ha på dina nya glasögon.

Flexibilitet och trygghet för dina glasögon

Hos oss träffar du rådgivare som kan hjälpa dig att hitta rätt glasögonbågar, och vi har ett brett utbud från många välkända märken. Dessutom täcks du av vår olycksgaranti när du köper glasögon från oss. Det innebär att vi ersätter eller reparerar dina glasögon om de skulle skadas under de första 365 dagarna, utan extra kostnad. Har du inte möjlighet att köpa glasögonen eller kan du inte bestämma dig för vilka bågar du vill ha? Då kan du hyra tre par olika glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle, för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen till Synsam Örnsköldsvik, så hjälper vi dig att skaffa glasögon!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Örnsköldsvik

Välkommen till oss på Synsam Örnsköldsvik!

Vi finns på Storgatan 18C i Örnsköldsvik och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Örnsköldsvik, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Örnsköldsvik kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Örnsköldsvik på Storgatan 18 redan idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Örnsköldsvik

Synundersökning hos Synsam Örnsköldsvik

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Örnsköldsvik för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt a...

Skaffa glasögon hos Synsam Örnsköldsvik

Hos Synsam Örnsköldsvik kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjä...

Skaffa linser hos Synsam Örnsköldsvik

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Örnsköldsvik hjälper dig! Hur...

Karta - Storgatan 18 C, Örnsköldsvik